Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ REAL FM ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ



Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Κύριε Πρόεδρε καλημέρα σας.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλημέρα και Χρόνια πολλά σε όλους. Καλά Χριστούγεννα.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Χρόνια Πολλά. Καλά Χριστούγεννα. Θα ξεκινήσω με τη χθεσινή τοποθέτηση - «διάγγελμα» του πρωθυπουργού για το θέμα της προεδρικής εκλογής. Θέλω την αντίδρασή σας, το σχόλιό σας.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Είναι η πρώτη φορά που πρωθυπουργός βγάζει στο σφυρί υπουργικές καρέκλες σε μια ύστατη προσπάθεια για να μπορέσει να παραμείνει στην εξουσία. Μετά από τις προσφορές σε βουλευτές που τους ονόμασε «μαξιλάρια» το καλοκαίρι, μετά τους εκβιασμούς από τις κρατικές υπηρεσίες, μετά τις απόπειρες δωροδοκίας έχουμε και υπουργικούς θώκους.

Αυτό δείχνει ότι ο πρωθυπουργός χρησιμοποιεί πλέον όλα τα μέσα. Ένας πρωθυπουργός που τη λέξη σύνεση, τη λέξη συνεννόηση δεν την έκανε πράξη όπως όφειλε θεσμικά. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε ζητήσει οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, εγώ προσωπικά με δύο επιστολές και μια φορά ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να συγκαλέσει το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να συζητήσουμε τα εθνικά θέματα, τα θέματα του δημόσιου χρέους και δεν το έκανε ο πρωθυπουργός αυτό.

Ένας πρωθυπουργός που δεν συγκαλεί καν το θεσμικό όργανο υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να συνεννοηθούν τα κόμματα δεν πρέπει να μιλάει για συνεννόηση την ύστατη στιγμή που βλέπει να χάνει την καρέκλα.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Τώρα, για την υπόθεση του Αποστολόπουλου μπορείτε να μου πείτε πώς κάτι τύποι σαν αυτόν καταφέρνουν και περιφέρονται από επιτελείο σε επιτελείο κόμματος με τέτοια ευκολία, γιατί διαβάζω και ακούω ότι πέρασε από το ΠΑΣΟΚ επί Γιώργου Παπανδρέου, ότι βρέθηκε στο περιβάλλον Σαμαρά στη Νέα Δημοκρατία και κατέληξε λίγο πριν φύγει από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ να είναι στο δικό σας επιτελείο.

Ξέρετε αναρωτιόμαστε οι πολίτες για το ποιοι μας κυβερνούν, ποιοι είναι δίπλα στους αρχηγούς; Αυτός πέρασε από τρεις πολιτικούς αρχηγούς από ό,τι φαίνεται.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ναι, αλλά αυτός δεν είναι ένας από τους περιφερόμενους στα πολιτικά γραφεία που μπαίνουν και βγαίνουν από τα κόμματα. Πρόκειται για ένα τραπεζικό στέλεχος με μεγάλες γνώσεις στα οικονομικά θέματα. Τον γνώρισα στο γραφείο του κ. Σαμαρά όταν ήταν πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Μου τον σύστησε ο κ. Σαμαράς μαζί με τον κ. Σταμάτη, γιατί ήταν θεωρητικά εξειδικευμένος ως στέλεχος της Deutsche Bank τότε.

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Στα CDS από ότι έχω διαβάσει.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Για τα CDS. Μάλιστα η απόδειξη ότι τότε ήταν στο γραφείο του κ. Σαμαρά είναι ότι την εποχή εκείνη κατέθεσε ως μάρτυρας υπερασπίσεως και τεχνικός αναλυτής για τα θέματα των CDS στον εισαγγελέα Κορέα. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να αμφισβητήσει κανείς.

Ήμουν στη Νέα Δημοκρατία, ότι ο φάκελος μου δόθηκε από τον κ. Σταμάτη έχει αποδειχτεί πλέον μέσα στη Βουλή, είναι παραδεκτό, ότι κατέθεσε αυτός δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς, διότι έχει υπογραφή.

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Σύμφωνοι, εγώ δεν το αμφισβητώ αυτό. Εγώ αυτό που ρωτώ κ. Πρόεδρε πώς είναι ένας τέτοιος τύπος για τον οποίο ακούγονται διάφορα και για την περίοδο που ήταν στέλεχος της Intrasoft στα μέσα της δεκαετίας του '90, δηλαδή για τον τρόπο που εκινείτο στο πολιτικό, δικαστικό και δημοσιογραφικό σύστημα. Πώς ένας τέτοιος τύπος καταφέρνει πάντα και είναι χωμένος; Αυτό μου κάνει εντύπωση, αυτό ρωτάω.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Είναι κ. Χατζηνικολάου ένας τύπος ο οποίος κάθε πρωί έστελνε μια ανάλυση για τα μακροοικονομικά και για τις οικονομικές εξελίξεις που θα σας πω ότι ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους.

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Γιατί έφυγε από το κόμμα σας;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καταρχήν αρθρογραφούσε ως «Δευκαλίων» στο διαδίκτυο για οικονομικές αναλύσεις, αντιμνημονιακά και τα λοιπά. Αν θυμάμαι καλά τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο του 2013 μου είπε: κοίτα να δεις πρόεδρε, εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω αυτή την αντιμνημονιακή γραμμή. Μου προσφέρθηκε μία δουλειά σε μια ελληνική τράπεζα και όπως καταλαβαίνεις θα περάσω από την άλλη πλευρά και πιστεύω ότι θα συμβιβαστώ με το σύστημα, θα συμβιβαστώ με το μνημόνιο, θα συμβιβαστώ με τον Σαμαρά, θα συμβιβαστώ με το ελληνικό σύστημα που είναι κοντά στο μνημόνιο. Έτσι αποχώρησε από εμένα. Αποχώρησε από εμένα και γύρισε πίσω στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, αλλά και στον κ. Σαμαρά. Μαθαίνω, δε, επειδή είναι «ευαίσθητες» οι μέρες ότι από την Τράπεζα Πειραιώς έχει αποχωρήσει από τον Ιούλιο του 2014. Τα λέω αυτά για να μην υπάρχουν διάφοροι άλλοι συνειρμοί και οδηγούμαστε σε άλλα συμπεράσματα. Πάντως, ότι είχε επαφές και μίλαγε με τον κ. Σταμάτη, είχε το προσωπικό τηλέφωνο του κ. Σαμαρά, αυτό σας το διαβεβαιώνω από τότε που τον ήξερα. Και με άλλους πολλούς πιθανόν έτσι;

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Την Παρασκευή κάποια στιγμή μου τηλεφωνήσατε στεναχωρημένος για την ανακοίνωση της Εισαγγελίας που έβγαλε ο Real FM. Μια ανακοίνωση που την υπαγόρευσε στην δικαστική μας ρεπόρτερ ο ίδιος ο εισαγγελέας Παναγιωτόπουλος και η οποία επιβεβαιώνεται τελικά από τα πράγματα. Διότι βλέπω ότι η υπόθεση πάει να κλείσει άρον - άρον.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ την ίδια στιγμή που βγάλατε αυτή την ανακοίνωση επικοινώνησα με τον κ. Ντογιάκο και του είπα ότι υπάρχει μια διαρροή από την Εισαγγελία και τώρα μάλιστα τη διαβάζει ο κ. Χατζηνικολάου.

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Υπαγορεύτηκε αυτή στην κ. Κανδύλη από τον κ. Παναγιωτόπουλο.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ακριβώς. Ο κ. Ντογιάκος μου απάντησε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κύριε Πρόεδρε στη συνέντευξη Τύπου επισήμως ότι σας το λέω εγώ, ότι δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση και όλα αυτά δεν αληθεύουν.

N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Την Κυριακή, γιατί σας έτρεχαν άρον - άρον για να καταθέσετε;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Επειδή εγώ δεν αμφισβητώ ούτε την κ. Κανδύλη την οποία  την γνωρίζω από την υπόθεση της Siemens και έχουμε συνεργαστεί πάρα πολλά χρόνια μαζί, ούτε εσάς, εδώ πέρα μας εμπαίζουν. Άλλα λένε στους δημοσιογράφους, άλλα λένε σε μας. Το ίδιο έγινε και την Κυριακή. Το Σάββατο το βράδυ μου τηλεφώνησε ο ταξίαρχος της Ελληνικής Αστυνομίας ο κ. Στάθης ο οποίος χειρίστηκε το θέμα αστυνομικά και μου είπε ότι «ο κ. Εισαγγελεύς θα ήθελε την Κυριακή να καταθέσετε με τον κ. Χαϊκάλη». Του λέω «ευχαρίστως να πάει να καταθέσει ο κ. Χαϊκάλης και μάλιστα να πάει και η συνήγορός μου, αλλά εγώ θα σας το πω ανθρώπινα, έρχεται ο γιος μου από το εξωτερικό, έχω να τον δω έξι μήνες και θέλω να πάω να τον πάρω από το αεροδρόμιο. Θα μπορέσω να καταθέσω τη Δευτέρα;». Μου απάντησε «Αν πας στον εισαγγελέα κανένα πρόβλημα». Δεν είχα καμία άλλη επικοινωνία ούτε με την Εισαγγελία, ούτε με την αστυνομία.

Εκτός από αυτό εγώ επικοινώνησα με τον κ. Στάθη πιο νωρίς και με τον κ. Κικίλια, γιατί υπήρξε και άλλη διαρροή που έλεγε ότι τα βίντεο έχουν πάει στην αστυνομία και μάλιστα βρέθηκαν μονταρισμένα. Μου απαντάει ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ότι τα βίντεο δεν έχουν πάει καν στην Ελληνική Αστυνομία, όλα αυτά είναι περιρρέουσες φήμες και δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Τον παρακάλεσα να το διαψεύσει. Την Κυριακή το πρωί βλέπω δημοσιογράφους να βγάζουν ανακοινώσεις ότι υπάρχει δυσαρέσκεια κε μέρους της Εισαγγελίας. 

Στις 10.20 το πρωί μόλις ακούω την είδηση από την κ. Μάνδρου, επικοινωνώ με τον εισαγγελέα κ. Παναγιωτόπουλο και τον ρωτάω «υπάρχει δυσαρέσκεια από την πλευρά της Εισαγγελίας; Εγώ χθες ενημερώθηκα, είπα ότι δεν μπορώ την Κυριακή να έρθω ευχαρίστως τη Δευτέρα, δεν πήρα καμία άλλη απάντηση, για ποιο λόγο να υπάρχουν τέτοιου είδους θέματα μεταξύ της Εισαγγελίας και ημών;». Μου απαντάει ότι «αυτά είναι αποκυήματα της φαντασίας των δημοσιογράφων» και μετά από μία ώρα, όταν συνόδευε η σύζυγός μου ως δικηγόρος τον κ. Χαϊκάλη στον προϊστάμενο της εισαγγελίας, τον κ. Ντογιάκο, άκουγα τον κ. Ντογιάκο από μέσα να ωρύεται με διάφορους χαρακτηρισμούς και να λέει «ή θα έρθει τώρα ή θα κλείσω την υπόθεση».

Αντιλαμβάνεστε ότι εδώ υπάρχει μια προσπάθεια να κλείσει η υπόθεση, προσέξτε, χωρίς δύο βασικά στοιχεία, το ένα στοιχείο είναι η άρση του απορρήτου του τηλεφώνου του κ. Αποστολόπουλου.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Όχι μόνο του κ. Αποστολόπουλου και του κ. Χαϊκάλη.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όλων αν θέλετε. Γιατί από εκεί αποδεικνύονται δύο πράγματα: Πρώτον, οι ισχυρισμοί του κ. Χαϊκάλη, δηλαδή ότι επικοινωνούσε μαζί του, του έστελνε συγκεκριμένα μηνύματα τα οποία αφορούσαν το ραντεβού και την απόπειρα δωροδοκίας και δεύτερον, πιθανώς να δούμε ποιος τον ειδοποίησε στις 12 του μηνός όταν στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση. Τρίτον, είχε συνεχίσει επαφές και με ποιους μιλάει;

Με άλλους επιχειρηματίες; Με άλλα συμφέροντα; Αυτό ήταν το ένα στοιχείο.

Το δεύτερο στοιχείο το οποίο πράγματι με συγκλόνισε ήταν ότι πάνε να κλείσουν τη δικογραφία χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τους το πρωτογενές υλικό το οποίο παρεδόθη από τις 6 και από τις 10 αν θυμάμαι, του μηνός στο γραφείο του προϊσταμένου της εισαγγελίας.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Μήπως θεωρείται παράνομο το υλικό αυτό;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το υλικό αυτό δεν είναι παράνομο, διότι υπάρχουν δύο στοιχεία. Το ένα είναι ότι εγώ ρώτησα από την αρχή τον εισαγγελέα εάν το υλικό αυτό βάσει της αρεοπαγιτικής απόφασης για την υπόθεση Τομπούλογλου, ότι δηλαδή αν αποδεικνύει κακούργημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ήταν καταφατική η απάντηση.

Και δεύτερον, δύο εκθέσεις εγχειρήσεως που έγιναν, παρελήφθη το υλικό από τον εισαγγελέα τον κ. Ντογιάκο και τον αρμόδιο εισαγγελέα. Παρελήφθησαν με εκθέσεις εγχειρήσεως και το υλικό καταγραφής, δηλαδή το μέσον καταγραφής ώστε να είναι πρωτογενές και να μην μπορεί κανένας να πει ότι υπάρχει μοντάρισμα. Αυτά τα δύο στοιχεία δείχνουν κ. Χατζηνικολάου ότι πάνε να κλείσουν άρον - άρον την υπόθεση.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Αυτός ισχυρίζεται, ο Αποστολόπουλος, ότι έκανε την κίνηση αυτή για να αποδείξει σε εσάς ότι ο Χαϊκάλης δεν είναι εντάξει, το λέω πεζοδρομιακά, αλλά αυτό διαβάζω ότι ισχυρίζεται.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πάμε να δούμε και αυτό κ. Χατζηνικολάου. Πέστε ότι το έκανε για αυτό, για ποιο λόγο δεν ήρθε να μου πει από τις 2 του μηνός Δεκεμβρίου ότι «κοίτα να δεις έχω συνομιλίες με τον Χαϊκάλη και τον καταγράφω κιόλας», ώστε να μου πει «πρόσεχέ τον, διότι ο Χαϊκάλης είναι ευάλωτος σε δωροδοκία»;

Γιατί δεν πήγε στον εισαγγελέα ή στην αστυνομία να το πει αν δεν ήθελε σε εμένα; Ο ισχυρισμός αυτός λοιπόν είναι αστείος. Ότι το έκανε δήθεν για να προστατεύσει εμένα και να μου αποδείξει το ποιόν του Χαϊκάλη. Όταν έχεις ένα τέτοιο υλικό παίρνεις τον άλλο τηλέφωνο και του λες «κ. Χατζηνικολάου πρόσεχε διότι ο δημοσιογράφος που έχεις εκεί πουλάει τα μυστικά της εφημερίδας σε άλλον» ή πας στον εισαγγελέα και τα δίνεις.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Δύο τρεις ακροατές μας με ρωτούν πώς εξηγείτε το γεγονός ότι μέχρι τώρα, απόπειρες χρηματισμού έχουν γίνει μόνο σε δικούς σας βουλευτές και όχι σε βουλευτές άλλων κομμάτων, σε ανεξάρτητους,ΔΗΜΑΡ κλπ. Ότι έχουν γίνει μόνο σε βουλευτές των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πού το ξέρουμε αυτό; Αυτό δεν το ξέρει κανείς.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Μιλούμε για αυτές που έχουν καταγγελθεί.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Προσέξτε, μιλούμε για αυτές που έχουν καταγγελθεί. Εμείς ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ αν θέλετε, από την πρώτη στιγμή αποφασίσαμε ως Κοινοβουλευτική Ομάδα να κινηθούμε από κοινού και οτιδήποτε τέτοιο υπάρχει να βγαίνει στο φως της δημοσιότητας και να πηγαίνει στην Εισαγγελία. Για να προστατεύσει, αν θέλετε ο ένας τον άλλον.

Εδώ υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορεί να τις αποδείξει και κάποιος.Ξέρετε ότι οι προσφορές αυτές γίνονται και εάν δεν μπορέσεις να τις αποδείξεις είσαι κατηγορούμενος στο τέλος. Εγώ είμαι βέβαιος ότι έχουν γίνει προσεγγίσεις και σε άλλους βουλευτές και για άλλους λόγους. Δεν σας κρύβω ότι και σε μένα έχουν έρθει να με πιάσουν, όχι για δωροδοκία, λέγοντάς μου άλλαξε στάση και εδώ είμαστε.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Τώρα εδώ, δύο, τρείς φίλοι μου λένε ότι ο Πάνος Καμμένος δείχνει να έχει πολιτικό μίσος για τον Αντώνη Σαμαρά και για τη Νέα Δημοκρατία, ενώ προέρχεται από αυτή και δίνει την αίσθηση ότι αγωνίζεται με νύχια και με δόντια να φέρει τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Αυτό τώρα είναι η πολιτική αιχμή. Θέλω και μια απάντησή σας σε αυτό για να κλείσουμε.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα σας απαντήσω ανθρώπινα και πολιτικά. Ανθρώπινα θα σας πω ότι προσωπικά για τον Αντώνη Σαμαρά έχω πέσει από τα σύννεφα με τον τρόπο που οβιδιακά άλλαξε και μετέτρεψε μια ολόκληρη παράταξη σε ένα ακροδεξιό μηχανισμό με ανθρώπους που δεν είχαν καμία σχέση με τη Νέα Δημοκρατία. Δεν περίμενα ποτέ ούτε να με «κρεμάσει» στην υπόθεση των CDS υποστηρίζοντας τον Γιώργο Παπανδρέου ούτε να αλλάξει σε μια νύχτα και να μεταβάλλει την πολιτική της Νέας Δημοκρατίας σε μια πολιτική υπερασπιστή του ΠΑΣΟΚ και διαφύλαξη των στελεχών του ΠΑΣΟΚ. Πολιτικά θεωρώ ότι η παραμονή Σαμαρά στην εξουσία και η συνέχεια της μνημονιακής πολιτικής θα φέρει αυτό που αποκάλυψε η Real News την προηγούμενη εβδομάδα και δεν ασχολείται κανείς, γιατί αυτό είναι η βάση, το e-mail της Τρόικας το οποίο φέρνει το περιουσιολόγιο, φέρνει δηλαδή ουσιαστικά βαρείς φόρους για την ιδιωτική περιουσία που καταργείται πλέον, φέρνει μείωση του βασικού μισθού στα 150 ευρώ και κατάργηση των συντάξεων. Θα είναι μια καταστροφή για την κοινωνία μας.

Ένα νέο μνημόνιο, δύο μνημόνια μάλλον, το ένα με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και το άλλο με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα τα οποία θα υπογραφούν για την περίφημη πιστωτική γραμμή που θα καταστρέψουν εντελώς πλέον την ιδιοκτησία στην χώρα και τη μεσαία τάξη. Αυτή είναι η πολιτική μου αντιπαράθεση με τον κ. Σαμαρά. Πιστεύω δε ότι προσωπικά ο Σαμαράς και προσωπικά ο Βενιζέλος έχουν δεσμευθεί με δικές τους επιστολές, ότι υπάρχουν δυνάμεις και μέσα στην Νέα Δημοκρατία αυτή τη στιγμή που όταν απελευθερωθούν από την ηγεσία Σαμαρά θα μπορέσει να υπάρξει η δυνατότητα διαμόρφωσης μιας πολιτικής, εθνικής πολιτικής.

Εγώ θα ήθελα και θα παλέψω και το λέω ξεκάθαρα σε όλους όσους με ακούν ότι μετά τις εκλογές, όταν ο ελληνικός λαός θα αποφανεί και αν θα είμαστε ισχυροί οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ πάλι, ώστε να ελέγχουμε ως ρυθμιστές όπως τώρα γίνεται τις καταστάσεις, θα γίνει μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας όπου θα πάμε όλοι οι Έλληνες μαζί στην Τρόικα και θα τους πούμε «ακούστε κύριοι εμείς δεν αναγνωρίζουμε τα 340 δις καπέλο που μας βάζετε, δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε τα μέτρα βαριάς φορολόγησης και να καταστρέψουμε την πατρίδα μας, τον τουρισμό μας, την ναυτιλία μας, να καταστρέψουμε την κοινωνία, να διαλύσουμε τους εργαζόμενους». Μπορούμε λοιπόν, να βρούμε μια λύση μετά. Το εμπόδιο είναι ο Σαμαράς προσωπικά και η πολιτική την οποία έχει προσωπικά υπογράψει. Δεν είναι μίσος, είναι πολιτική αντιπαράθεση.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Σας ευχαριστώ πολύ κ. Πρόεδρε.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ σας ευχαριστώ. Καλημέρα και καλά Χριστούγεννα σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου